«Закон про захист прав споживачів» дозволяє вам повернути або обміняти товар протягом 14 календарних днів, якщо він не виправдав ваші очікування або не відповідає заявленій якості.
Детальні умови повернення / обміну:
- обмін/повернення товару належної якості протягом 14 днів
- ви зберегли повну комплектацію товару
- коробка від пристрою та аксесуари цілісні та неушкоджені
- на товарі та комплектуючих немає слідів експлуатації, плям, подряпин, затертостей тощо
- наліпки, ярлики, пломби та інші елементи комплектації також у цілісності та наявні
- не забудьте про паспорт, чек або накладну і гарантійний талон
- карта, якою оплачувалась покупка пристрою, повинна зберігатися
Не працює пристрій, який ви хочете обміняти / повернути?
- Зверніться в офіційний сервісний центр за номером: +38 (067) 654-32-86 або напишіть на пошту: service@extremepride.com.ua / diagnostic@extremepride.com.ua.
- Надайте висновок центра про належне використанні товару.
Щоб обміняти / повернути пристрій:
- отримайте детальні інструкції в нашому сервісі: +38 (067) 654-32-86
- зв'яжіться з нашою службою підтримки: +38 (067) 600-17-30
- надішліть пристрій за реквізитами: ТОВ "ІМ ЛАЙТ", Податковий номер 45465383, м. Київ, Вулиця Вербова 6А.
Оплата за раxунок відправника.
При помилковому переказі коштів/відсутності товару/поверненні грошей за товар на момент оплати необхідно завантажити даний файл і підписати вказавши необхідні дані.
Після отримання заключення сервісного центру протягом 14 календарних днів ви отримаєте повернення коштів.
Залежно від результатів перевірки товару сервісним центром ви отримуєте кошти за вказаними вами реквізитами в заяві.
При неналежному використанню товару ви отримуєте товар назад за вказаною вами адресою.
Якщо ви хочете повернути/обміняти товар, завантажте та заповніть файл.
Даний файл необхідно роздрукувати і надіслати до сервісного центру з товаром.